Gemeente Cranendonck vult 18 vacatures in met eigentijdse werving en selectie - Nieuws en actualiteiten - Inwoners - Gemeente Cranendonck
Gemeente Cranendonck vult 18 vacatures in met eigentijdse werving en selectie - Nieuws en actualiteiten - Inwoners - Gemeente Cranendonck var SIM = {version: "2020-06-00-aws"}; SIM.config = {"simSiteDomainRoot":""}; var search_suggestion_url = "search_suggestion"; var toonsuggestions = 0; var search_text = ""; Ga direct naar het tekstgedeelte Ga direct naar zoeken Ga direct naar de navigatie In verband met het coronavirus zijn er een aantal wijzigingen in onze dienstverlening Voor u en onze veiligheid volgen ook wij de RIVM-richtlijnen op in de strijd tegen corona.
Dit doen we door persoonlijk contact op het gemeentehuis zo veel mogelijk te beperken. Er gelden daarom aangepaste openingstijden. Alleen afspraken die noodzakelijk zijn, gaan door en er is geen vrije inloop. U kunt alleen telefonisch een afspraak maken via 14-0495. Mondkapje Als u op afspraak het gemeentehuis bezoekt, moet u een mondkapje dragen. Online regelen Misschien kunt u uw vraag ook online regelen en is een afspraak niet nodig. Kijk op de homepage bij 'Online regelen'. Of typ wat u zoekt in het zoekveld en kijk op de informatiepagina of u dit online kunt regelen. Sluit venster Gemeente Cranendonck vult 18 vacatures in met eigentijdse werving en selectie OpeningstijdenHoog contrast Let op: Vanwege het coronavirus heeft het gemeentehuis vanaf 19 maart 2020 aangepaste openingstijden. Alleen de afspraken die noodzakelijk zijn gaan door. Een afspraak maken kan tijdelijk enkel telefonisch. Lees meer hierover. InwonersOndernemersBestuur & Organisatie > Nieuws en actualiteiten > Gemeente Cranendonck vult 18 vacatures in met eigentijdse werving en selectie Zoeken Trefwoord Lees voor Gemeente Cranendonck vult 18 vacatures in met eigentijdse werving en selectie 19 vacatures, 400 reacties, 60 kandidaten en twee selectiedagen. Toch vulde de Gemeente Cranendonck - met alle corona-beperkingen- 18 van de 19 vacatures in. Het hele proces van het ontwikkelen van de wervingscampagne tot het tekenen van de arbeidsovereenkomsten, duurde slechts 2 maanden. Het resultaat van toewijding en een eigentijds aanpak. In de eerste maanden van het jaar liep het aantal vacatures bij onze gemeente op. Waaronder een aantal moeilijk vervulbare vacatures. Een flinke groep medewerkers maakt gebruik van het generatiepact en biedt ruimte voor een aantal interessante startersfuncties. Het aantal vacatures en het corona- tijdperk vroegen om een eigentijdse aanpak. Voor de wervingscampagne werden infographics ontwikkeld om de aandacht van potentiële kandidaten te trekken, de vacatureteksten werden onder handen genomen, er werd een ‘werken bij …filmpje’ gemaakt en er werden twee selectiedagen gepland. Selectieprocedure Begin juni werden 19 vacatures uitgezet, kandidaten konden tot 17 juni reageren. Meer dan 400 reacties kwamen binnen waarvan ruim 60 kandidaten deelnamen aan de selectiedagen. Per dagdeel werden voor vier (of vijf) vacatures de kandidaten corona-proof ontvangen. Het programma bestond uit: een introductie door de gemeentesecretaris en burgemeester of (wethouder), een gesprek met de selectiecommissie (inclusief pitch), een rondleiding (door het gemeentehuis en het centrum van Budel) en een gezamenlijke lunch. Ook lokale ondernemers werden betrokken bij de werving en selectie. Per functie volgde voor twee kandidaten een tweede gesprek waarin zij een huiswerkopdracht gepresenteerden. Na afloop van deze tweede ronde maakte de selectiecommissie bekend welke kandidaat op 29 of 30 juni een afrondend gesprek zou hebben. Tijdens de tweedaagse ontstond ruimte voor een 20e vacature en tijdens diezelfde selectiedagen bleek ook hiervoor een geschikte kandidaat te zijn. Het resultaat? Op 1 september start een groep van 19 nieuwe medewerkers met een speciaal onboardingprogramma en voor de starters/ doorontwikkelaars is dat ook het begin van een tweejarig leer/werktraject. Evaluatie Wat maakte het eigentijds? In combinatie met de snelheid/ korte doorlooptijd; gelijktijdig de kandidaten voor meerdere vacatures uitnodigen, pitch, de huiswerkopdracht en bovenal een open en transparante wijze van selecteren. Zowel de kandidaten als de medewerkers van de gemeente hebben het positief ervaren Score eindevaluatie: Kandidaten: 8.1 Collega’s: 7,4 Naast deze mooie rapportcijfers ook nog goede feedback voor een volgende keer. Gemeente Cranendonck toonde lef en presenteerde zich open, positief én coronaproof! We zijn rots op het resultaat en kijken uit naar de komst van de nieuwe collega’s. Actueel Wegwerkzaamheden en afzettingen Bekendmakingen Samenwerkingsverbanden Gemeentehuis Bezoekadres Capucijnerplein 1 6021 CA Budel Postadres Postbus 2090, 6020 AB Budel Informatie gemeente Contact en openingstijden RSS Toegankelijkheid Actueel Nieuws en actualiteiten Bekendmakingen Wegwerkzaamheden en afzettingen Vergaderingen gemeenteraad Privacy Volg ons op Nieuwsbrief Naar boven var _paq = _paq || []; _paq.push(["setDocumentTitle", document.domain + "/" + document.title]); _paq.push(["setCookieDomain", "*.cranendonck.nl"]); _paq.push(["setDomains", ['*.cranendonck.nl']]); if (typeof solr_no_results !== 'undefined') { _paq.push(['setCustomUrl', document.URL + '&search_count=' + solr_no_results]); } if (typeof search_trefwoord_string !== 'undefined') { _paq.push(["trackSiteSearch", search_trefwoord_string.toLowerCase()]); } else { _paq.push(["trackPageView"]); } _paq.push(["enableLinkTracking"]); _paq.push(['enableHeartBeatTimer', 30]); (function() { var u="https://logging.simanalytics.nl/"; _paq.push(["setTrackerUrl", u+"piwik.php"]); _paq.push(["setSiteId", "43"]); var d=document, g=d.createElement("script"), s=d.getElementsByTagName("script")[0]; g.type="text/javascript"; g.defer=true; g.async=true; g.src=u+"piwik.js"; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();
10 jul. 2020 02:00:00