Documenten gemeente thuisbezorgd - Nieuws corona algemeen - Inwoners - Gemeente Berg en Dal
De organisatie Dynasure regelt voor onze gemeente het thuisbezorgen van documenten.
Heeft u een document aangevraagd? Dan ontvangt u een mail van Dynasure met daarin een link voor het maken van een bezorgafspraak. Reageert u niet binnen drie dagen? Dan neemt Dynasure telefonisch contact met u op.
De gemeente Berg en Dal biedt het thuisbezorgen via Dynasure sinds begin februari aan. Inwoners konden kiezen tussen zelf afhalen en thuisbezorgen. Vanwege het coronavirus kunt u reisdocumenten, rijbewijzen en gehandicapten parkeerkaarten nu alleen nog thuis laten bezorgen. U kunt deze documenten nu dus niet ophalen in het gemeentehuis. Voor het aanvragen van een rijbewijs of identiteitsbewijs kunt u online een afspraak maken via onze website of via ons telefoonnummer 14024. Deze afspraak moet wel in het gemeentehuis plaats vinden.
Heeft u nog vragen? Bel ons dan via ons algemene telefoonnummer 14024
23 mrt. 2020 02:00:00