Vacatures
Ben jij een professional die haar of zijn blik naar buiten richt en zich altijd verder wil ontwikkelen? Dan hebben wij een uitdagende baan voor jou.
Wij zijn op zoek naar een:
Je komt te werken in een nieuwe organisatie: vanaf 1 januari 2022 fuseren de gemeenten Heerhugowaard en Langedijk tot de nieuwe gemeente Dijk en Waard. Werken in een nieuwe gemeente leidt voor iedereen tot nieuwe energie en nieuwe inzichten. Excellente dienstverlening voor onze inwoners, ondernemers en – intern – voor de collega’s staat in de nieuwe gemeentelijke organisatie hoog in het vaandel. Je komt te werken in een modern kantoorgebouw met dito faciliteiten waar flexwerken het uitgangspunt is.
In Dijk en Waard wonen ongeveer 86.000 mensen. Met ruim 600 collega’s werk je eraan om het wonen, werken en recreëren voor hen zo aangenaam mogelijk te maken.
Als beheerder Openbaar Groen werk je bij de afdeling Beheer Ruimte binnen het domein Ruimte. In het domein Ruimte vindt voor de gemeente Dijk en Waard de beleidsvoorbereiding en uitvoering plaats van alles op het gebied van ruimtelijke ordening, wonen, bouwen, economie en het beheer en onderhoud van de openbare ruimte en het gemeentelijk vastgoed.
De adviseurs en beheerders van de afdeling Beheer Ruimte zijn samen verantwoordelijk voor het beheer van de openbare ruimte en het beheer van het gemeentelijk vastgoed van de gemeente Dijk en Waard. In totaal werken bij deze afdeling ruim 20 mensen.
Je bent als beheerder Openbaar Groen medeverantwoordelijk voor het beheer van het openbaar groen van de gemeente Dijk en Waard. Als beheerder ligt jouw taak vooral bij het opstellen van (interne) opdrachten, het communiceren met bewoners en bedrijven met betrekking tot meldingen of klachten over het openbaar groen en het (laten) verwerken van revisies van voltooide werken. Samen met de senior-beheerder Openbaar Groen ben je opdrachtgever voor het dagelijks onderhoud, dat we uitvoeren via ons eigen Stadsbedrijf en voor renovatiewerken, die we uitvoeren via ons eigen Ingenieursbureau. Contacten met collega-beheerders van andere disciplines over de uitvoering van de plannen zijn daarom dagelijkse kost.
Wij zoeken iemand met een MBO+ werk- en denkniveau en een afgeronde, voor het vakgebied relevante opleiding, bijvoorbeeld Tuin- en landschapsinrichting of Bos- en natuurbeheer. Je hebt bij voorkeur aantoonbare werkervaring op het gebied van groenbeheer. Daarnaast moedigen wij ook jongeren met interesse voor dit vakgebied en een afgeronde relevante MBO-opleiding aan om te solliciteren!
Naast de benodigde dosis kennis en kunde sta je stevig in je schoenen, want belangen komen niet altijd overeen. Je bent daarom communicatief – mondeling en schriftelijk - sterk en duidelijk. Je bent zowel klantgericht als resultaatgericht en niet bang om tegengas te krijgen. Je kunt beleidskaders en beheeruitgangspunten voor het openbaar groen vertalen naar gerichte activiteiten en werkzaamheden en de daarbij behorende financiële budgetten. Je bent een enthousiast mens, flexibel, leergierig, een teamplayer, maar ook in staat om zelfstandig te werken. Verder beschik je over goede ict-vaardigheden.
Een uitdagende functie binnen een nieuwe organisatie en een prettige en afwisselende werkomgeving. Wees niet verrast als we jouw talent breder willen benutten: je wordt gestimuleerd om het beste uit jezelf te halen en krijgt ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
Je salaris bedraagt, afhankelijk van opleiding en ervaring, maximaal 4.048,- bruto per maand (bij een 36-urige werkweek, schaal 9 CAO SGO, peildatum 1 oktober 2020. Onze organisatie kent flexibele werktijden, de mogelijkheid om plaats- en tijdonafhankelijk te werken, prima studiefaciliteiten en een Individueel Keuzebudget (18,45% van het jaarsalaris). We maken gebruik van BYOD (Bring Your Own Device). Je ontvangt daarom een vergoeding voor de aanschaf van een telefoon en laptop. Deze worden jouw eigendom en kun je dus ook privé gebruiken.
Dan wordt het tijd dat wij elkaar ontmoeten!
Deze vacature wordt gelijktijdig intern en extern opengesteld. Wil jij met jouw ambities en talent het verschil maken voor iedereen in onze mooie gemeente? En wil jij meebouwen aan een nieuwe organisatie? Laat het ons weten! Stuur je CV en motivatie vóór 6 januari 2022.
via de site van www.werkeninnoordhollandnoord.nl
(vacature Beheerder Openbaar Groen).
Bel of app Peter van Drongelen, Hoofd Beheer Ruimte, 06 22040686.
1 jan. 2022 02:00:00