Aanmelden parkeren bezoek | Rotterdam.nl
https://www.rotterdam.nl/loket/aanmelden-parkeren-bezoek/
Rotterdam.nl gebruikt cookies om de website gebruiksvriendelijker te maken.
Lees meer over deze cookies.
Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Information available in English:
Rotterdam.nl/English
Tourist info available in English:
Rotterdam.info
Use Google to translate this website. We take no responsibility for the accuracy of the translation.
Information available in English:
Rotterdam.nl/English
Tourist info available in English:
Rotterdam.info
Aanmelden parkeren bezoek
Met een bezoekersparkeervergunning parkeren uw bezoekers met korting.
U heeft uw contractnummer en pincode nodig om uw bezoek aan te melden. Daarnaast moet u weten welke parkeerzone u kunt gebruiken.
Meld uw bezoeker aan via de knop 'Aanmelden Bezoekersparkeren'.
Bezoek aanmelden kan ook met:
Blijft u een foutmelding krijgen, sluit internet af en open het opnieuw. Werkt dit niet, bel naar 14 010 of maak gebruik van de app om bezoek aan te melden.
De bezoekersparkeervergunning zelf is gratis. U kunt uw bezoek voor maximaal 500 uur (3.000 eenheden) per kalenderjaar aanmelden. Als alle eenheden zijn verbruikt, is het niet mogelijk om eenheden bij te kopen.
In 2020 betaalt u € 0,10 per gebruikte eenheid van tien minuten. De gemaakte kosten worden om de drie maanden automatisch afgeschreven van het rekeningnummer van de vergunninghouder.
Via uw persoonlijke pagina bekijkt u uw gebruikte eenheden en betalingsoverzicht.
Uw bezoekers zijn meteen na het doorgeven aangemeld of afgemeld.
Meer informatie over de bezoekersparkeervergunning en de voorwaarden vindt u
in de voorschriften (PDF)
Heeft u nog vragen, neem dan contact op.
Handleiding Rotterdams Bezoekers Parkeren - PDF(228.5K)
Hoe kan ik een zone instellen bij het aanmelden van bezoek?
Bij het aanmelden van uw bezoek wordt gevraagd om een zone te kiezen. Kies de juiste zone, want de tijden waarop betaald moet worden, kunnen per zone verschillen. Kiest u de verkeerde zone kan het zijn dat u te veel betaalt of te weinig. Hierdoor loopt u het risico op een naheffing.
Het juiste zonenummer kunt u vinden op de blauwe borden met witte P op straat of op de kaart.
Via het online klachtenformulier kunt u een klacht indienen.
©Gemeente Rotterdam
4 aug. 2020 23:58:12