Dienstverlening gemeente Elburg
De dienstverlening van de gemeente Elburg blijft beschikbaar voor inwoners en bedrijven.
Wel zijn er een aantal aanpassingen.
Vanaf heden is er een landelijk advies voor het dragen van mondkapjes in openbare binnenruimtes. Op basis van dit advies liggen er mondkapjes bij de hoofdingang voor u als bezoeker van het gemeentehuis.
Het gemeentehuis is hele dagen geopend. Dit geldt ook voor de avondopenstelling burgerzaken.
Afhalen documenten
Reisdocumenten en rijbewijzen kunt u op werkdagen van 08.30 – 17.00 uur afhalen bij de servicebalie en op woensdagavond van 17.00 – 19.00 uur.
Wij werken op afspraak!
U kunt online een afspraak maken. Mocht u een afspraak hebben, dan vragen wij u om in alle gevallen met pin te betalen. Vergeet uw pinpas dus niet mee te nemen bij een afspraak.
Heeft u last van verkoudheid, hoesten of koorts? En heeft u een afspraak bij de gemeente? Dan verzoeken wij u vriendelijk om de afspraak te wijzigen of te annuleren.
Ook de medewerkers van de gemeente Elburg werken zoveel als mogelijk vanuit huis. Daarom zijn de medewerkers telefonisch minder bereikbaar op dit moment. Het kan zijn dat de wachttijd daardoor langer is dan u van ons gewend bent. Om wachttijden te voorkomen kunt u uw vraag ook stellen via het formulier 'Informatie vraag' of via de Whatsapp: (06) 33 211 564. Wilt u toch bellen dan kunt u ons elke werkdag van 08.30-17.00 uur bereiken via tel. 0525 688 688.
We vragen u om, als het mogelijk is, uw zaken zoveel mogelijk digitaal te regelen. Het doorgeven van een verhuizing, een melding over de openbare ruimte of het aanvragen van een vergunning kan bij ons bijvoorbeeld allemaal gemakkelijk digitaal. En vragen over werk en inkomen of de Wmo stelt u eenvoudig via e-mail.
19 okt. 2020 02:00:00