Maatregelenpakket PHS Boxtel | Boxtel
body #backtotop {top: 50%;} function euCookieComplianceLoadScripts(category) {if (category === "analytics") {var scriptTag = document.createElement("script");scriptTag.src = "https:\/\/www.googletagmanager.com\/gtm.js";document.body.appendChild(scriptTag);}} #sliding-popup.sliding-popup-top { position: fixed; } Maatregelenpakket PHS Boxtel | Boxtel body .hero-header { background-image: url("/sites/default/files/styles/hero_image_all_1x/public/styles/hero_image_all_1x/public/2019-04/spoor%20boxtel.jpg?itok=hudiUHn_"); } @media only screen and (-webkit-min-device-pixel-ratio: 2), only screen and (min-resolution: 192dpi) { body .hero-header { background-image: url("/sites/default/files/styles/hero_image_all_2x/public/styles/hero_image_all_2x/public/2019-04/spoor%20boxtel.jpg?itok=H235f70w"); } } @media (min-width: 768px) { body .hero-header { background-image: url("/sites/default/files/styles/hero_image_medium_1x/public/styles/hero_image_medium_1x/public/2019-04/spoor%20boxtel.jpg?itok=7bLu7VuW"); } } @media only screen and (-webkit-min-device-pixel-ratio: 2) and (min-width: 768px), only screen and (min-resolution: 192dpi) and (min-width: 768px) { body .hero-header { background-image: url("/sites/default/files/styles/hero_image_medium_2x/public/styles/hero_image_medium_2x/public/2019-04/spoor%20boxtel.jpg?itok=hk39e2qj"); } } :root { --main-color: #BA3186; --header-color: #BA3186; --text-color: #333333; --header-top-border: #BA3186; --toptask-background: #BA3186; --toptask-button-background: white; --toptask-button-text: #333; --area-background: ; --sidebar-notes-header-background: #BA3186; --sidebar-notes-text-background: #C1D997; } footer[role="contentinfo"] { background-image: url(https://www.boxtel.nl/sites/default/files/footer-boxtel_1_0.png); } Direct naar de inhoud Wonen en Leven Belastingen Afvalstoffenheffing Belasting betalen met automatische incasso Belastingbalie Bezwaar tegen belastingaanslag Kwijtschelding belastingen Onroerendezaakbelasting (OZB) Reclamebelasting Rioolheffing Toeristenbelasting WOZ-waarde Grondwateroverlast Boxtel-Oost In de gemeente Begraafplaats Munsel Dieren Eikenprocessierups bestrijden Gladheidsbestrijding Honden uitlaten Parkeren Riool Veiligheid Verloren of gevonden voorwerpen Verzoek om handhaving Vrije tijd Levensgebeurtenissen Erkenning kind Geboorte aangeven Geslacht op geboorteakte veranderen (transgender) Inburgeren en de participatieverklaring Nederlander worden Overlijden aangeven Persoonsgegevens aanpassen Trouwen of geregistreerd partnerschap Verhuizen Paspoort, rijbewijs en uittreksels Bewijs van in leven zijn Legalisatie handtekening Mijn persoonsgegevens geheimhouden Paspoort of identiteitskaart Rijbewijs Uittreksel Basisregistratie Personen (BRP) Uittreksel burgerlijke stand Verklaring omtrent gedrag (VOG) Vluchtelingenpaspoort en vreemdelingenpaspoort Subsidies Adresonderzoek Afval Corona en onze dienstverlening Duurzaam Boxtel Milieuklachten Verkeershinder Verkoop en verdeling nieuwbouwwoningen Bouwen Asbest Bestemmingsplannen Bodem en grond Bouwcontainer, bouwkeet of steiger plaatsen Bouwtekening of bouwdossier opvragen of inzien Duurzaam wonen Inrit of uitrit maken of veranderen Omgevingsvergunning Zorg, Inkomen en Onderwijs Jeugd en Onderwijs Kinderopvang Leerlingenvervoer Leerplicht Muziekonderwijs Opvoeden en opgroeien Passend onderwijs Laaggeletterdheid Loket WegWijs Mantelzorg Vervoer en Bewegen Werk en Inkomen Bijstandsuitkering Hulp bij geldzorgen Individuele inkomenstoeslag Mijn Inkomen Vergoedingen Vrijwilligerswerk Werk en participatie Zelfstandig wonen Hulp bij het huishouden Woningaanpassing Ondernemen Evenement organiseren Financiële hulp voor ondernemers Horeca Ondernemen in gemeente Boxtel Subsidies voor ondernemers Projecten 5G netwerk Boxtel Binnen de Bruggen Boxtel Bouwt Achter den Eijngel Hamsestraat-Roderweg Liempde Heem van Selis Lindenlust Princenlant fase IV Campagne Winst uit je Woning GreenTech Park Brabant Herinrichting Dukaat Herinrichting centrum Boxtel Kloppend Hart van Het Groene Woud Maatregelenpakket PHS Boxtel Move'31 Verkoop Villa Phaf Vervanging riolering Rosenhofstraat (Liempde) Winkelcentrum Oosterhof Bestuur en Beleid Adviescommissies Begroting Bekendmakingen Beleid College van burgemeester en wethouders Gemeenteraad Herindeling gemeente Haaren Koninklijke onderscheidingen Organisatie Klanttevredenheid meewerkend boxtel Vacatures Verkiezingen Aanplakborden Identiteitsbewijs verplicht bij verkiezingen Informatie voor politieke partijen Kandidatenlijsten Machtigen Stembureaus Stempas Verkiezingsprogramma's Wie mag stemmen? Contact Contact met de gemeente Openingstijden en adressen Translate Translatex Use Google to translate this website.
We take no responsibility for the accuracy of the translation. Informatie over corona Laatste nieuws (Financiële) hulp Onze dienstverlening Speciale openingstijden kwetsbare inwoners Je kunt ons bellen via (0411) 65 59 11 Ik ben op zoek naar Maatregelenpakket PHS Boxtel Verbindingsweg Ladonk-Kapelweg Aansluiting Tongeren en verkeersmaatregelen Verbreding Keulsebaan Opheffen dubbele spoorwegovergang Fietsonderdoorgang Tongersestraat Notitie Reikwijdte en Detailniveau ter inzage Let op Op 10 november 2020 worden de bestemmingsplannen Keulsebaan en Fietsonderdoorgang Tongersestraat behandeld in de gemeenteraad. Klik hier om de agenda en bijbehorende stukken te bekijken. Home Projecten Maatregelenpakket PHS Boxtel De inhoud van deze pagina is gebaseerd op de actuele informatie waar we op het moment van schrijven (11 mei 2020) over beschikken. We houden dit zo goed mogelijk bij. Het kan echter voorkomen dat sommige informatie niet up-to-date is. Dit kan komen door de snel opeenvolgende ontwikkelingen rondom Het Maatregelenpakket PHS, zoals stikstof. Er wordt hard gewerkt aan één van onze grootste plannen: Het Maatregelenpakket PHS. Het Maatregelenpakket PHS Boxtel komt voort uit het Gemeentelijke Verkeers- en Vervoersplan (GVVP) en uit het Programma Hoogfrequent Spoorvervoer (PHS) van het Rijk. Het Programma Hoogfrequent Spoorvervoer heeft als doel om uitbreiding van het vervoer per spoor mogelijk te maken. Door de toename van spoor- en wegverkeer worden de problemen rond het huidige knelpunt bij de dubbele spoorwegovergang Tongersestraat steeds groter. Dit heeft gevolgen voor de omwonenden van het spoor, de gebruikers van de spoorwegovergangen, de betrouwbaarheid van het spoor en de bereikbaarheid. Tegelijkertijd geeft het ons de mogelijkheid om al bestaande knelpunten in Boxtel op te lossen. Waar staan we? Bestemmingsplan Verbindingsweg Tongeren onherroepelijk Op 18 december 2019 heeft de Raad van State bekend gemaakt dat het bestemmingsplan “Verbindingsweg Tongeren” onherroepelijk is geworden. De beroepschriften tegen dit plan zijn ongegrond verklaard. Hiermee is de procedure van één van de deelprojecten van het Maatregelenpakket PHS Boxtel helemaal afgerond. Programma Aanpak Stikstof (PAS) vernietigd: consequenties Maatregelenpakket De Raad van State oordeelde in mei 2019 dat het PAS in strijd is met Europese natuurwetgeving. Dit besluit heeft ook gevolgen voor het Maatregelenpakket PHS Boxtel. Er is een streep gezet door bestemmingsplan Verbindingsweg Ladonk-Kapelweg (VLK). Dit is het gevolg van de uitspraak van 14 augustus 2019 van de Raad van State. De uitspraak is vergelijkbaar met uitspraken over andere plannen in het land sinds de Raad van State eind mei 2019 een streep door het Programma Aanpak Stikstof (PAS) heeft gezet. Als het gaat om het Maatregelenpakket PHS Boxtel is met de uitspraak van 14 augustus 2019: het bestemmingsplan Verbindingsweg-Ladonk-Kapelweg (raadsbesluit 12 september 2017) vernietigd; het verkeersbesluit tot het instellen van een geslotenverklaring voor alle motorvoertuigen op de spoorwegovergang Kapelweg (collegebesluit 26 september 2017) vernietigd; het verkeersbesluit tot het instellen van een geslotenverklaring voor alle motorvoertuigen op de dubbele spoorwegovergang Tongersestraat (collegebesluit 26 september 2017) vernietigd; het besluit 'Hogere waarden Wet geluidhinder' (collegebesluit 26 september 2017) vernietigd. Het besluit om de spoorwegovergang Bakhuisdreef te sluiten is in stand gelaten omdat tegen dit besluit geen beroep was ingesteld. De uitspraak heeft ook tot gevolg dat de bestemmingsplannen Keulsebaan en Fietsonderdoorgang Tongersestraat op een later moment door de raad behandeld worden. Ook op deze plannen is het PAS namelijk van toepassing. Gevolgen voor planning, financiën en procedures Door de vernietiging van het PAS is de planning veranderd. Deze uitspraak van de Raad van State heeft namelijk gevolgen voor de procedures en planning. De gevolgen hebben inhoudelijk betrekking op: het opstellen van een milieueffectrapportage (MER) en een nieuw bestemmingsplan voor de Verbindingsweg Ladonk – Kapelweg; het herstel van het bestemmingsplan Keulsebaan en de gewijzigde vaststelling van het ontwerp bestemmingsplan zoals dat in 2019 ter inzage heeft gelegen; het herstel van het bestemmingsplan Fietsonderdoorgang Tongersestraat en de gewijzigde vaststelling van het ontwerpbestemmingsplan zoals dat in 2019 ter inzage heeft gelegen. Inhoudelijk worden deze procedures onder de kop “Planning en procedures” nader toegelicht. Als gevolg van het herstel van de diverse planologische procedures van het maatregelenpakket, houden we rekening met een vertraging van circa 2,5 jaar. Volgens de huidige planning starten we de realisatie van de eerste deelprojecten nu op zijn vroegst in 2023. We houden ons nog steeds vast aan de eerdere fasering, waarbij het misschien mogelijk is dat deelprojecten deels tegelijkertijd uit te voeren. Dit is afhankelijk van de voortgang van de procedures. Het belangrijkste gevolg van de vertraging is dat de problematiek in Kalksheuvel en rond de dubbele spoorwegovergang in de Tongersestraat, langer hetzelfde blijft. Daarnaast zorgen de vertraging, de extra onderzoeken en procedures en eventuele aanpassingen voor extra kosten. De meerkosten als gevolg van deze herstelmaatregelen zijn begroot op € 2,2 mln. excl. BTW. In overleg met alle partijen is weer eenzelfde verdeling gemaakt, waarbij 15% van deze kosten voor rekening van gemeente Boxtel is (en 85% voor Rijk en Provincie). Geen koerswijziging De vernietiging van de eerste besluiten over het Maatregelenpakket PHS Boxtel is uitsluitend het gevolg van de vernietiging van het PAS. Dit betekent dat de uitspraak geen aanleiding is om een andere koers te overwegen. Op basis van de bestaande koers gaan we aan de slag om de plannen voor de deelprojecten van het Maatregelenpakket PHS Boxtel, nu de PAS-wetgeving is vernietigd, te onderbouwen op het onderwerp stikstof en waar nodig treffen we aanvullende maatregelen. Notitie Reikwijdte en Detailniveau ter inzage Van vrijdag 29 mei 2020 tot en met donderdag 9 juli 2020 ligt de Notitie Reikwijdte en Detailniveau (NRD) voor het voorgenomen project voor de Verbindingsweg Ladonk-Kapelweg (VLK) ter inzage. Je kunt een zienswijze indienen over het voornemen om de procedure te starten en advies uitbrengen over de inhoud van de NRD. Op deze pagina lees je hier meer over. Waarom werken we aan het Maatregelenpakket? Samenwerken aan de oplossing Wij hebben intensief samengewerkt met het Rijk en de provincie Noord-Brabant om het knelpunt rond de dubbele spoorwegovergang onder de aandacht te brengen. Dat is gelukt. Samen met het Rijk, de provincie en ProRail hebben wij gewerkt aan plannen om de bereikbaarheid, leefbaarheid en veiligheid in Boxtel en de robuustheid van het spoorvervoer te verbeteren. Dit heeft geresulteerd in het Maatregelenpakket PHS Boxtel. Ook de omgeving is intensief betrokken bij het zoeken naar een oplossing en uitwerking hiervan. In de vorm van een klankbordgroep en verschillende werkgroepen heeft de omgeving meegedacht en geadviseerd op proces en inhoud. Met dit Maatregelenpakket PHS Boxtel wordt ook invulling gegeven aan een aantal belangrijke ambities van de gemeente die zijn opgenomen in het Gemeentelijk Verkeer en Vervoersplan (GVVP), waaronder: 1) het oplossen van het veiligheids- en leefbaarheidsknelpunt rondom de dubbele overweg, 2) de aanleg van de Verbindingsweg Ladonk-Kapelweg en 3) de verbreding van de Keulsebaan. Veiligheid dubbele spoorwegovergang Tongersestraat Iedereen is het erover eens dat de verkeerssituatie rond de dubbele spoorwegovergang in Boxtel onduidelijk en gevaarlijk is. Hoe vaak gaat het daar bijna fout of gelukkig net goed. Kortom een belangrijke reden waarom we aan het maatregelenpakket werken is het oplossen van de onveilige situatie voor wegen spoorverkeer rondom de dubbele spoorwegovergang Tongersestraat. Leefbaarheid en veiligheid centrum Veel verkeer rijdt nu door de smalle straten in het centrum, van en naar bedrijventerrein Ladonk, naar de Kapelweg en Tongeren en richting Oisterwijk. Deze straten vormen nu een onwenselijke verbinding met twee regionale wegen. Straten die daarvoor helemaal niet geschikt zijn, met overlast op gebied van milieu en leefbaarheid en gevaarlijke verkeerssituaties tot gevolg. Dit verkeer willen we in de toekomst niet meer door het centrum laten rijden. Het verbeteren van de leefbaarheid en de veiligheid rondom de drukke verkeersroute over de Baroniestraat, Breukelsestraat en Van Hornstraat door het centrum is dus ook een belangrijke reden waarom we flink aan de weg gaan timmeren. Leefbaarheid en veiligheid Kalksheuvel Veel verkeer, waaronder ook vrachtverkeer, wurmt zich nu dag in dag uit over de smalle Kapelweg. Als de dubbele spoorwegovergang dicht is ontstaat er ook nog eens een file en gevaarlijk verkeersgedrag. Van deze situatie willen we af om de verkeersveiligheid en daarmee de leefbaarheid in buurtschap Kalksheuvel te verbeteren. Bereikbaarheid Boxtel en Ladonk De bereikbaarheid van Boxtel en van het bedrijventerrein Ladonk is van groot belang voor onze inwoners, bezoekers en bedrijven. Nu zien we op sommige momenten al dat de doorstroming op de Keulsebaan niet goed is en dat moet anders. We moeten ervoor zorgen dat het verkeer in de toekomst goed kan doorstromen en het bedrijventerrein Ladonk en Boxtel een goede ontsluiting hebben. Bereikbaarheid en leefbaarheid Tongeren Als gevolg van de plannen is voor buurtschap Tongeren de bereikbaarheid en het beperken van een toename van verkeer door het gebied belangrijk. We willen de bereikbaarheid van Tongeren na sluiting van de dubbele spoorwegovergang borgen en maatregelen treffen om doorgaand verkeer te ontmoedigen. Wat is het Maatregelenpakket PHS Boxtel? Verbindingsweg Ladonk-Kapelweg De aanleg van de Verbindingsweg Ladonk – Kapelweg om de leefbaarheid in het buurtschap Kalksheuvel te verbeteren en een tweede ontsluiting van bedrijventerrein Ladonk te realiseren. Aansluiting Tongeren en verkeersmaatregelen De aansluiting van het gebied Tongeren op de Verbindingsweg Ladonk-Kapelweg om de bereikbaarheid te borgen en verkeersmaatregelen in het gebied Tongeren om doorgaand verkeer te ontmoedigen. Verbreding Keulsebaan De verbreding van de Keulsebaan naar 2x2 rijstroken, zodat het verkeer ook in de toekomst goed kan doorstromen. Opheffen dubbele spoorwegovergang Het opheffen van beide spoorwegovergangen in de Tongersestraat, zodat het veiligheidsknelpunt voor zowel spoor- als wegverkeer verdwijnt. Fietsonderdoorgang Tongersestraat De realisatie van een fietsonderdoorgang t.h.v. de Tongersestraat, zodat een goede en veilige verbinding voor langzaam verkeer ontstaat onder de sporen. Realisatie van deze vijf deelprojecten leveren een belangrijke bijdrage aan: De oplossing van het knelpunt rondom de dubbele spoorwegovergang Tongersestraat in combinatie met een veilige verbinding voor langzaam verkeer. Het verbeteren van de veiligheid en leefbaarheid in Kalksheuvel. Het verbeteren van de veiligheid en leefbaarheid langs de route door het centrum. Een goede bereikbaarheid van Boxtel en Ladonk. Planning en procedures Procedurestappen Door de vernietiging van het PAS is de planning veranderd. Deze uitspraak van de Raad van State heeft namelijk gevolgen voor de procedures en planning. We houden rekening met een vertraging van circa 2,5 jaar. De gevolgen hebben inhoudelijk betrekking op: Procedurestap 1: Het opstellen van een milieueffectrapportage (MER) en nieuw bestemmingsplan voor de Verbindingsweg Ladonk – Kapelweg en de daarbij samenhangende verkeersbesluiten voor onder andere het opheffen van de dubbele spoorwegovergang. Procedurestap 3: Herstel van de ontwerpbestemmingsplannen Keulsebaan en Fietsonderdoorgang Tongersestraat zoals deze in 2019 ter inzage hebben gelegen en de gewijzigde vaststelling van beide bestemmingsplannen. Procedurestap 2:“Aansluiting Tongeren op de VLK” is afgerond nu het bestemmingsplan Verbindingsweg Tongeren onherroepelijk is goedgekeurd door de Raad van State. In het onderstaande schema vind je de actuele stand van zaken van de procedurestappen voor de verschillende deelprojecten, onderverdeeld per uitvoeringsfase. Fases en planning Fase 1 Verbindingsweg Tongeren Op 18 december jl. - heeft de Raad van State bekend gemaakt dat het bestemmingsplan “Verbindingsweg Tongeren” onherroepelijk is geworden. De beroepschriften tegen dit plan zijn ongegrond verklaard. Hiermee is de procedure van één van de deelprojecten van het Maatregelenpakket PHS Boxtel helemaal afgerond. Dit deelproject wordt samen met de VLK gerealiseerd. De start van de werkzaamheden is voorzien in 2023. Verbindingsweg Ladonk – Kapelweg (VLK) Nu het PAS is vernietigd, is het nodig om voor het nieuwe bestemmingsplan VLK op grond van de Wet natuurbescherming een eigen Passende Beoordeling en daarmee ook een plan-MER op te stellen. Dit omdat volgens de stikstofberekeningen in 2017, zowel tijdens de aanlegfase als tijdens de gebruiksfase, de VLK als gevolg van de stikstofdepositie negatieve gevolgen heeft op de Natura 2000-gebieden Kampina en Oisterwijkse Vennen. Deze procedure start met het opstellen van een zogenaamde Notitie Reikwijdte en Detailniveau (NRD). Dit kan worden gezien als een plan van aanpak voor de plan-MER. De stappen in de procedure voor de VLK en de samenhangende (verkeers-)besluiten zijn: Ter inzage ontwerp NRD Q2 2020 Vaststellen NRD Q3 2020 Ter inzage ontwerpbestemmingsplan, MER Q4 2020/Q1 2021 Ter inzage ontwerp(verkeers-)besluiten Q4 2020/Q1 2021 Vaststelling bestemmingsplan / (verkeers-)besluiten Q3 – 2021 Onherroepelijk bestemmingsplan / (verkeers-)besluiten Q3 – 2022 Start realisatie (VLK + Verbindingsweg Tongeren) 2023 FASE 2 Capaciteitsuitbreiding Keulsebaan Voor dit deelproject moet het ontwerpbestemmingsplan, dat in mei 2019 ter inzage heeft gelegen, als gevolg van het vervallen van de PAS-wetgeving worden aangepast. Daarnaast speelt voor de Keulsebaan de procedure rondom de herbegrenzing van het Natuur Netwerk Brabant (NNB) en de procedure hogere waarden Wet geluidhinder. Bij de vaststelling van het bestemmingsplan Keulsebaan worden deze beide procedures betrokken. De stappen zien er nu als volgt uit: Gewijzigde vaststelling bestemmingplan Q3 - 2020 Onherroepelijk bestemmingsplannen Q3 – 2021 Start realisatie Keulsebaan (eerder indien mogelijk en gewenst) 2024 FASE 3 Fietsonderdoorgang Tongersestraat / opheffen overwegen Tongersestraat Voor het deelproject Fietsonderdoorgang/Tongersestraat moet het ontwerpbestemmingsplan, dat in mei 2019 ter inzage hebben gelegen, als gevolg van het vervallen van de PAS-wetgeving worden aangepast. De procedure voor het opheffen van de overwegen is gekoppeld aan de procedure voor de VLK (zie procedurestap 1). De stappen zien er nu als volgt uit: Gewijzigde vaststelling bestemmingplan Q3 - 2020 Onherroepelijk bestemmingsplannen Q3 – 2021 Start realisatie Fietsonderdoorgang/Tongersestraat 2025 (eerder indien mogelijk en gewenst) Opheffen van de overwegen Tongersestraat (parallel aan fietsonderdoorgang) 2025 Meer informatie Informatie van ProRail www.prorail.nl/phs Aanmelden voor de nieuwsbrief PHS van ProRail Online informatieavond van ProRail over het Tracébesluit en Nota van Antwoord PHS Meteren-Boxtel op 15 juni 2020 van 19.30 tot 21.00 uur. Hoe kun je deelnemen? Op 15 juni publiceert ProRail ’s ochtends de link naar de online bewonersavond op deze pagina. Deze link zal geplaatst worden op deze pagina: https://www.prorail.nl/projecten/meteren-boxtel/nieuws/trac-besluit-phs-meteren-boxtel-vanaf-3-juni-2020-ter-inzage Informatiekrant Bekijk ook onze informatiekrant PHS van 18 april 2019. Informatiekrant PHS (2.64 MB) Planning Wat hebben we al gedaan? 2009 - 2019 Van initiatief tot uitvoerbaar plan 2009-2019 Initiatief: opname dubbele overweg in Voorkeursbeslissing PHS Oplossing: vastgestelde voorkeursvariant Overeenkomst: getekende bestuursovereenkomst Uitvoerbaarheid: juridische en financiële zekerheid over uitvoering maatregelenpakket Ontwerpbestemmingsplannen ‘Keulsebaan’ en ‘Fietsonderdoorgang Tongersestraat’ ter inzage Bestemmingsplan ‘Verbindingsweg Tongeren’ onherroepelijk L Werkzaamheden n.a.v. vernietiging PAS 2019 - 2022 De werkzaamheden hebben betrekking op de volgende onderdelen: Het opstellen van een milieueffectrapportage (MER) en nieuw bestemmingsplan voor de Verbindingsweg Ladonk – Kapelweg; Herstel van het bestemmingsplan Keulsebaan en de gewijzigde vaststelling van het ontwerp bestemmingsplan zoals dat in 2019 ter inzage heeft gelegen; Herstel van het bestemmingsplan Fietsonderdoorgang Tongersestraat en de gewijzigde vaststelling van het ontwerpbestemmingsplan zoals dat in 2019 ter inzage heeft gelegen. Fase 1 2023 - 2024 Aanleg van de verbindingsweg Ladonk-Kapelweg Aansluiting Tongeren op de verbindingsweg Ladonk-Kapelweg. Verkeersmaatregelen om doorgaand verkeer te ontmoedigen Meer informatie over de fasering Fase 2 2024 - 2025 Capaciteitsuitbreiding van de Keulsebaan: verbreding naar 2x2 rijstroken, aanpassen / samenvoegen kruispunten. Meer informatie over de fasering Fase 3 2025 - 2026 Opheffen van dubbele spoorwegovergangen in de Tongersestraat Realisatie van een fietsonderdoorgang onder de sporen bij de Tongersestraat Meer informatie over de fasering Gemeentehuis Bezoekadres: Markt 1, 5281 AT Boxtel Postadres: Postbus 10.000, 5280 DA Boxtel Telefoon: (0411) 65 59 11 E-mail: gemeente@boxtel.nl Contactformulier Aangepaste openingstijden gemeentehuis Maandag, dinsdag, woensdag van 08:30 - 17:00 Donderdag van 08:30 - 19:30 uur Vrijdag van 08.30 - 12.30 uur Wil je iets aanvragen of regelen? Maak een afspraak met Burgerzaken of bel (0411) 65 59 11. Openingstijden en adressen Logo + Link Colofon Toegankelijkheid Vacatures Archief website Aanmelden nieuwsbrief Facebookpagina gemeente Boxtel Twitterpagina gemeente Boxtel LinkedIn van gemeente Boxtel Instagram van gemeente Boxtel YouTube kanaal van gemeente Boxtel {"path":{"baseUrl":"\/","scriptPath":null,"pathPrefix":"","currentPath":"node\/710","currentPathIsAdmin":false,"isFront":false,"currentLanguage":"nl"},"pluralDelimiter":"\u0003","suppressDeprecationErrors":true,"ajaxPageState":{"libraries":"back_to_top\/back_to_top_icon,back_to_top\/back_to_top_js,core\/drupal.collapse,core\/html5shiv,core\/picturefill,eh_bespoke\/gtranslate,eh_bespoke\/project_phases,eh_bespoke\/siteimprove,eh_bespoke\/token_browser,eh_search\/search-form,eh_toc\/eh_hide_empty_titles,eindhoven\/boxtel,eindhoven\/global-styling,eu_cookie_compliance\/eu_cookie_compliance_bare,extlink\/drupal.extlink,fontawesome\/fontawesome.svg.shim,iframe_resizer\/init,paragraphs\/drupal.paragraphs.unpublished,radioactivity\/triggers,suggest\/suggest.autocomplete,system\/base","theme":"eindhoven","theme_token":null},"ajaxTrustedUrl":{"\/zoeken":true},"back_to_top":{"back_to_top_button_trigger":"100","back_to_top_prevent_on_mobile":1,"back_to_top_prevent_in_admin":1,"back_to_top_button_type":"image","back_to_top_button_text":"Back to top"},"eh_bespoke":{"siteimprove":{"token":"6005981"}},"iframeResizer":{"advanced":{"targetSelectors":".iframe-resize","override_defaults":false,"options":{"log":false,"heightCalculationMethod":"bodyOffset","widthCalculationMethod":"scroll","autoResize":true,"bodyBackground":"","bodyMargin":"","inPageLinks":false,"interval":32,"maxHeight":-1,"maxWidth":-1,"minHeight":0,"minWidth":0,"resizeFrom":"parent","scrolling":false,"sizeHeight":true,"sizeWidth":false,"tolerance":0}}},"suggest":{"items":[{"input":"form#views-exposed-form-search-search-page input.form-text","append_to":"form#views-exposed-form-search-search-page"},{"input":"form#mobile-search-box input.form-text","append_to":"form#mobile-search-box"},{"input":"form#views-exposed-form-search-search-page-content-block input.form-text","append_to":"form#views-exposed-form-search-search-page-content-block"}],"limit":"8","path":"\/sites\/default\/files\/suggest\/nl","search_field_key":"zoekwoord"},"data":{"extlink":{"extTarget":true,"extTargetNoOverride":false,"extNofollow":true,"extNoreferrer":false,"extFollowNoOverride":false,"extClass":"ext","extLabel":"Link opent in een nieuw venster","extImgClass":false,"extSubdomains":false,"extExclude":"","extInclude":"","extCssExclude":".block-social-share","extCssExplicit":"","extAlert":false,"extAlertText":"","mailtoClass":"0","mailtoLabel":"(link sends email)","extUseFontAwesome":false,"extIconPlacement":"append","extFaLinkClasses":"fa fa-external-link","extFaMailtoClasses":"fa fa-envelope-o","whitelistedDomains":["readspeaker.com","app-eu.readspeaker.com"]}},"eu_cookie_compliance":{"popup_enabled":true,"popup_agreed_enabled":false,"popup_hide_agreed":false,"popup_clicking_confirmation":false,"popup_scrolling_confirmation":false,"popup_html_info":"\u003Cdiv class=\u0022eu-cookie-compliance-banner eu-cookie-compliance-banner-info eu-cookie-compliance-banner--default\u0022\u003E\n \u003Cdiv class=\u0022popup-content info eu-cookie-compliance-content\u0022\u003E\n \u003Cdiv id=\u0022popup-logo\u0022 class=\u0022eu-cookie-compliance-logo-wrapper\u0022\u003E\n \u003Cimg src=\u0022\/themes\/custom\/eindhoven\/img\/logos\/boxtel.svg\u0022 alt=\u0022Boxtel\u0022 class=\u0022eu-cookie-compliance-logo\u0022 \/\u003E\n \u003C\/div\u003E\n\n \u003Cdiv id=\u0022popup-buttons\u0022 class=\u0022eu-cookie-compliance-buttons\u0022\u003E\n \u003Cbutton type=\u0022button\u0022 class=\u0022agree-button eu-cookie-compliance-default-button\u0022\u003ESluiten\u003C\/button\u003E\n \u003C\/div\u003E\n\n \u003Cdiv id=\u0022popup-text\u0022 class=\u0022eu-cookie-compliance-message\u0022\u003E\n \u003Cp\u003EDe website van de gemeente \u003Cstrong\u003EBoxtel\u003C\/strong\u003E maakt gebruik van \u003Cem\u003Ecookies\u003C\/em\u003E om het gebruik te analyseren en de gebruikerservaring te verbeteren.\u003C\/p\u003E\n \u003Cbutton type=\u0022button\u0022 class=\u0022find-more-button eu-cookie-compliance-more-button\u0022\u003EMeer informatie\u003C\/button\u003E\n \u003C\/div\u003E\n\n \u003C\/div\u003E\n\u003C\/div\u003E","use_mobile_message":false,"mobile_popup_html_info":"\u003Cdiv class=\u0022eu-cookie-compliance-banner eu-cookie-compliance-banner-info eu-cookie-compliance-banner--default\u0022\u003E\n \u003Cdiv class=\u0022popup-content info eu-cookie-compliance-content\u0022\u003E\n \u003Cdiv id=\u0022popup-logo\u0022 class=\u0022eu-cookie-compliance-logo-wrapper\u0022\u003E\n \u003Cimg src=\u0022\/themes\/custom\/eindhoven\/img\/logos\/boxtel.svg\u0022 alt=\u0022Boxtel\u0022 class=\u0022eu-cookie-compliance-logo\u0022 \/\u003E\n \u003C\/div\u003E\n\n \u003Cdiv id=\u0022popup-buttons\u0022 class=\u0022eu-cookie-compliance-buttons\u0022\u003E\n \u003Cbutton type=\u0022button\u0022 class=\u0022agree-button eu-cookie-compliance-default-button\u0022\u003ESluiten\u003C\/button\u003E\n \u003C\/div\u003E\n\n \u003Cdiv id=\u0022popup-text\u0022 class=\u0022eu-cookie-compliance-message\u0022\u003E\n \n \u003Cbutton type=\u0022button\u0022 class=\u0022find-more-button eu-cookie-compliance-more-button\u0022\u003EMeer informatie\u003C\/button\u003E\n \u003C\/div\u003E\n\n \u003C\/div\u003E\n\u003C\/div\u003E","mobile_breakpoint":768,"popup_html_agreed":false,"popup_use_bare_css":true,"popup_height":"auto","popup_width":"100%","popup_delay":1000,"popup_link":"\/cookies","popup_link_new_window":true,"popup_position":true,"fixed_top_position":true,"popup_language":"nl","store_consent":false,"better_support_for_screen_readers":true,"cookie_name":"","reload_page":false,"domain":"","domain_all_sites":false,"popup_eu_only_js":false,"cookie_lifetime":100,"cookie_session":0,"disagree_do_not_show_popup":false,"method":"default","whitelisted_cookies":"","withdraw_markup":"\u003Cbutton type=\u0022button\u0022 class=\u0022eu-cookie-withdraw-tab\u0022\u003EPrivacy-instellingen\u003C\/button\u003E\n\u003Cdiv class=\u0022eu-cookie-withdraw-banner\u0022\u003E\n \u003Cdiv class=\u0022popup-content info eu-cookie-compliance-content\u0022\u003E\n \u003Cdiv id=\u0022popup-text\u0022 class=\u0022eu-cookie-compliance-message\u0022\u003E\n \u003Ch2\u003EWe use cookies on this site to enhance your user experience\u003C\/h2\u003E\u003Cp\u003EYou have given your consent for us to set cookies.\u003C\/p\u003E\n \u003C\/div\u003E\n \u003Cdiv id=\u0022popup-buttons\u0022 class=\u0022eu-cookie-compliance-buttons\u0022\u003E\n \u003Cbutton type=\u0022button\u0022 class=\u0022eu-cookie-withdraw-button\u0022\u003EWithdraw consent\u003C\/button\u003E\n \u003C\/div\u003E\n \u003C\/div\u003E\n\u003C\/div\u003E","withdraw_enabled":false,"withdraw_button_on_info_popup":false,"cookie_categories":["functional","analytics","social"],"enable_save_preferences_button":true,"fix_first_cookie_category":true,"select_all_categories_by_default":false},"radioactivity":{"type":"default","endpoint":"https:\/\/www.boxtel.nl\/radioactivity\/emit"},"responsive":{"breakpoints":{"mobile":"","small":"(min-width: 480px)","medium":"(min-width: 768px)","large":"(min-width: 992px)"}},"ra_emit_0":"{\u0022fn\u0022:\u0022field_radioactivity\u0022,\u0022et\u0022:\u0022node\u0022,\u0022id\u0022:\u0022710\u0022,\u0022e\u0022:10,\u0022h\u0022:\u0022df4aa11eb8a4b5878c07fdb52c5e4503b01dd678\u0022}","field_group":{"html_element":{"mode":"default","context":"view","settings":{"id":"","classes":"content-container","element":"div","show_label":false,"label_element":"h3","attributes":"","effect":"none","speed":"fast"}}},"user":{"uid":0,"permissionsHash":"f87512145c795b328fb076ae6b2dbeb061f72650370877fdabd8b7a0866d0b2c"}}
3 nov. 2020 23:51:29